Werkwijze

 

Als u belt voor een reparatie, wordt door een van onze medewerkers eerst gevraagd naar uw adres. Vervolgens wordt er gekeken naar de planning om een afspraak te maken. Wij kunnen dan een indicatie aangeven van de aankomst van onze koerier.

Soms moet er ook een afdruk van uw mond genomen worden om de reparatie te kunnen uitvoren, indien dat het geval is zal een van onze zorgverleners langskomen om de afdruk te nemen.

Bij aankomst van de koerier vragen wij u om een vragenlijst in te vullen. Deze hebben wij nodig om de rekening direct naar de verzekeraar op te kunnen sturen.

Nadat wij u kunstgebit hebben gerepareerd zal dit door onze koerier weer bij u thuis worden afgeleverd. Reparaties zijn altijd dezelfde dag nog klaar.

De rekening wordt eerst verstuurd naar uw zorgverzekeraar, indien een eigenbijdrage betaald moet worden krijgt u hier een rekening van thuis opgestuurd welke u kunt overmaken via een bankoverschrijving. 

U hoeft bij ons niet contant te betalen of te pinnen.

 

 

Indien u haast heeft of bij een van de onderstaande locaties komen wilt langskomen op afspraak  kan dat natuurlijk ook.

Dan duurt een reparatie meestal 45 minuten en kunt u erop wachten onder het genot van een heerlijke kopje koffie.

 

* Diemen

Ouddiemerlaan 14

1111 HJ  Diemen

Tel : 020 22 12 610

www.tppdiemen.nl

 

*  Amsterdam Oost

Sumatrastraat 62hs

1094  NG Amsterdam

Tel: 020 33 191 33

www.saradent.nl

 

Facturatie

 

De kosten worden eerst in rekening gebracht bij uw zorgverzekeraar. U krijgt alleen een factuur van uw mogelijke Eigenbijdrage achteraf toegestuurd via infomedics.

U hoeft bij ons niet contant te betalen of te pinnen.

De kosten die vergoed worden vanuit de basis verzekering, worden eerst verrekend met uw verplichte eigenrisico.